شماره تلفن نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در همدان

مرکز تخصصی تعمیر پکیج تاچی در همدان | تعمیرات فوری

پکیج تاچی که محصول کشور چین می باشد و در ایران نیز تولید می شود در بسیاری از خانه ها برای گرمایش منزل استفاده می شود. اگر به تازگی این پکیج را خریداری کرده اید می توانید برای خدمات پس از فروش مانند نصب و گارانتی با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در همدان تماس بگیرید. همچنین ما در همدان تعمیر با بهره مندی از بهترین تکنسین های شهر همدان می توانیم تمامی مشکلات مربوط به این پکیج را حل کنیم . برای ثبت درخواست تعمیرات در همدان می توانید با ما تماس بگیرید.

برای سرویس و تعمیر پکیج تاچی در همدان با شماره تلفن 09183197543 تماس بگیرید

خدمات سرویس و تعمیر پکیج تاچی در همدان

پکیج تاچی در ابتدا در کشور چین تولید می شد و سپس به ایران وارد می شده است امام امروزه به عنوان محصول مشترک ایران و چین تولی می شود. با مرور زمان کیفیت پکیج های این شرکت بهتر شده است. در صورتی که از پکیج تاچی استفاده می کنید در صورت وجود هر گونه خرابی، ما می توانیم هرگونه مشکلات آن را حل کنیمو تکنسین های ما در همدان تعمیر آموزش های لازم در رابطه با تعمیر انواع مدل های پکیج تاچی را دیده اند. بعد از تماس با ما در کمترین زمان ممکن تعمیرکار در منزل شما حاضر خواهد شد.

برای سرویس و تعمیر پکیج تاچی در همدان با شماره تلفن 09183197543 تماس بگیرید

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در همدان

تاچی یکی از تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی می باشد که برای ارائه خدمات پس از فروش اقدام به راه اندازی نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در همدان و سایر شهر ها کرده است. اگر نیاز به خدمات تعمیرات دارید می توانید با نمایندگی آن تماس بگیرید. قبل از تماس باید به نکات زیر توجه نمایید.

  • معمولا آدرس و شماره تلفن نمایندگی پکیج تاچی در همدان در انتهای دفترچه راهنمای دستگاه وجود دارد.
  • اگر نصب پکیج تاچی توسط نمایندگی صورت گیرد دستگاه شما می تواند شامل گارانتی آن شود و پس حتما با شماره نمایندگی تماس بگیرید.
  • در صورتی که پکیج شما دارای گارانتی می باشد برای استفاده از شرایط گرانتی باید با نمایندگی تاچی در همدان تماس بگیرید.
  • اگر قبلا در مدت گارانتی از خدمات نمایندگی استفاده کرده اید و رضایت کافی را ندارید تکنسین های مجرب ما آماده خدمت رسانی به شما هستند.
  • با اتمام دوره گارانتی تمامی خدمات به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.
  • ما در همدان تعمیر می توانیم انواع پکیج تاچی را سرویس و تعمیر نماییم کافیست با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی پکیج تاچی در همدان

برای دسترسی به شماره تلفن نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در همدان می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید. معمولا در برخی از مدل ها این شرکت لیست نمایندگی ها به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها آورده شده است. ما در مجموعه خود با بهرمندی از بهترین تکنسین های همدان می توانیم مشکلات پکیج تاچی شما را حل کنیم. بعد از ثبت درخواست تعمیرات، تکنسین ما با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی برای بازدید حضوری انجام خواهد شد. بعد از حضور در منزل شما شروع به عیب یابی و رفع مشکلات خواهد کرد. برای ثبت درخواست تعمیرات در همدان می توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

مدل های مختلف پکیج تاچی

تاچی یکی از بزرگترین تولید کنندگان پکیج در دنیا می باشد که در سال های گذشته در کشور ما نیز تولید می شود. پکیج های این برند در در کشور ما با همکاری چین و ایران تولید می شوند. انواع مختلف پکیج های این شرکت شامل دو مبدل، تک مبدل، بدون فن، چگالشی و … تولید می شود.

  • پکیج تاچی دو مبدل smart
  • پکیج تاچی تک مبدل ECO
  • پکیج تاچی بدون فن ND
  • پکیج تاچی مدل چگالشی premium
  • پکیج تاچی مدل B, C, D

در صورتی که از هر یک از مدل های بالا استفاده می کنیم تعمیرکاران ما آماده هستند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی شما اقدام نمایند. برای سرویس و تعمیر پکیج در همدان می توانید با ما تماس بگیرید.

برای سرویس و تعمیر پکیج تاچی در همدان با شماره تلفن 09183197543 تماس بگیرید

هزینه تعمیر پکیج تاچی در همدان

هزینه تعمیر پکیج تاچی در همدان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر پکیج شما دچار خرابی شده است برای برآورد هزینه به نکات زیر توجه کنید.

  • اگر زمان گارانتی شما به اتمام نرسیده است می توانید با تماس با نمایندگی پکیج تاچی در همدان خدمات رایگان دریافت نمایید.
  • بعد از اتمام زمان گارانتی تمامی خدمات به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.
  • هزینه تعمیر پکیج به دو مورد بستگی دارد نوع خرابی و قطعه خراب. در صورتی که قطعه خاصی نیاز به تعویض داشته باشد قیمت آن قطعه در هزینه تعمیرات تاثیرگذار می باشد.
  • بعد از درخواست تعمیرات، تکنسین اقدام به عیب یابی دستگاه شما خواهد کرد و هزینه آن متناسب با نوع خرابی به شما اعلام می گردد.

اگر نیاز به تعمیرات پکیج تاچی در همدان دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار به منزل شما مراجعه و شروع به عیب یابی و رفع آن نماید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا