نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در همدان

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آبسال در همدان + تعمیرات در منزل

آبسال یکی از قدیمی ترین برند های ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله لباسشویی می باشد. در مواقعی ممکن است مانند بهترین برند های دنیا دچار خرابی شود که برای رفع آن می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در همدن تماس بگیرید. ما در همدان تعمیر با بهره گیری از تکنسین های ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات به همشهریان عزیز می باشیم. برای ثبت درخواست تعمیرات می توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

تماس برای تعمیر لباسشویی آبسال در همدان : 09183197543

نحوه تماس با مرکز مجاز تعمیرات لباسشویی آبسال در همدان

برای استفاده از خدمات ما می توانید از طریق راه های زیر اقدام نمایید و نکات زیر را برای دریافت بهترین خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در همدان در نظر بگیرید.

  • برای ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی آبسال در همدان تعمیر می توانید با شماره تلفن 09183197543 تماس بگیرید.
  • همچنین امکان ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین برای شما فراهم شده است که بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نظر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
  • بعد از ارجاع به تعمیرکار، هماهنگی لازم با شما برای بازدید حضوری صورت خواهد گرفت.
  • تعمیرکاران ما با حضور در منزل شما شروع به عیب یابی و تعمیر لباسشویی خواهند کرد.

تماس برای تعمیر لباسشویی آبسال در همدان : 09183197543

نحوه دسترسی به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در همدان

آبسال یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که بیش از نیم قرن سابقه در طراحی و تولید لوازم خانگی دارد. این برند ایرانی که از کیفیت خوبی برخوردار است در مواقعی ممکن است دچار خرابی شود. برای ارائه خدمات پس از فروش این شرکت نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در همدان و سایر شهر ها دارد. قبل از تماس با نمایندگی آبسال در همدان به نکات زیر توجه نمایید.

  • همراه لباسشویی خریداری شده دفترچه راهنمایی وجود دارد که در انتهای آن می توانید لیست نمایندگی های آبسال در همدان که شامل آدرس و شماره تلفن می باشد دسترسی پیدا کنید.
  • اگر مدت زمان گارانتی لباسشویی آبسال شما به اتمام نرسیده است می توانید با نمایندگی آن در همدان تماس بگیرید.
  • در صورتی که قبلا از خدمات نمایندگی استفاده کرده ای و رضایت کافی ندارید می توانید با همدان تعمیر، برای دریافت خدمات تعمیرات آبسال تماس بگیرید.
  • تکنسین های ما در همدان تعمیر می توانند مشکلات مربوط به خرابی لباسشویی آبسال را در سریع ترین زمان حل و آن را تعمیر کنند.

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی آبسال در همدان

برای دسترسی به آدرس و شماره تلفن های نمایندگی آبسال در همدان می توانید به انتهای دفترچه راهنمای کاربر مراجعه نمایید. در هنگام خرید لباسشویی همراه آن دفترچه راهنمایی وجود دارد که برای راهنمایی در مورد نحوه استفاده از لباسشویی طراحی شده است. همچنین لیست نمایندگی های مجاز آبسال در همدان در آن قابل مشاهده است. ما در همدان تعمیر با بهره گیری از تکنسین های ماهر و با تجربه می توانیم تمامی مشکلات مربوط به لباسشویی آبسال را حل کنیم. برای ثبت درخواست تعمیرات می توانید با شماره تلفن 09183197543 تماس بگیرید.

مشکلات رایج لباسشویی آبسال

در اینجا رایج ترین خرابی های لباسشویی آبسال و نحوه رفع آنها آورده شده است.

لباسشویی آبسال پر سر و صدا یا لرزان است

صدای زیاد لباسشویی آبسال و یا لرزش زیاد آن باعث بر هم خوردن آرامش ما می شود. در بسیاری از موارد ما را در استفاده از لباسشویی منصرف می کند.

در اینجا دلایل اصلی و راه حل های لباسشویی آبسال که صدا و لرزش زیادی دارد آورده شده است:

  • بار نامتعادل است. اگر لباس‌های سنگین‌تر را در یک طرف لباسشویی قرار دهید، بار نامتعادل می‌شود. بارهای نامتعادل مخصوصاً در مورد اقلام بزرگ یا حجیم رایج است. راه حل ساده است لباسشویی آبسال را باز کنید و لباس ها را دوباره توزیع کنید.
  • پایه های لباسشویی باید تنظیم شوند. هر چهار پایه همسطح باید با زمین تماس کامل داشته باشند. پایه های لباسشویی را بررسی کنید تا از سفت بودن آن نسبت به سطح آشپزخانه خود مطمئن شوید.
  • قطعه ای در ماشین لباسشویی شکسته است. مشکل ممکن است شکستن قطعاتی که لباسشویی را تثبیت می کنند باشد. قطعات عبارتند از فنرهای تعلیق، حلقه های تعادل، لنت ها و کمک فنرها. این قطعات را بررسی کنید و قطعات شکسته را تعویض کنید.

ماشین لباسشویی ابسال روشن نمی شود

اگر ماشین لباسشویی برق دارد اما روشن نمی‌شود، ممکن است کلیدی که بسته بودن یا قفل بودن درب را تشخیص می‌دهد از کار افتاده باشد. خرابی تایمر خراب، برد کنترل الکترونیکی اصلی، برد رابط کاربری یا برد کنترل موتور نیز می تواند از روشن شدن لباسشویی آبسال جلوگیری کند.

لباسشویی های دارای سیستم کنترل الکترونیکی اغلب زمانی که ماشین لباسشویی روشن نمی شود، کد خطا را روی نمایشگر نشان می دهد. اگر صفحه نمایش ماشین لباسشویی شما کدی را نشان می دهد، از نمودارهای کد خطای ماشین لباسشویی برای تعیین علت کد و رفع مشکل استفاده کنید.

لباسشوی آبسال نمی چرخد

اجزای زیادی برای به حرکت درآوردن سبد چرخش لباسشویی به کار می روند و مشکل در هر یک از آنها می تواند از چرخش لباسشویی جلوگیری کند.

در لباسشویی های آبسال کلاچ بد، بند کلاچ فرسوده یا بلوک درایو شکسته می تواند از چرخش سبد جلوگیری کند. شکستگی جفت موتور، خرابی سوئیچ درب یا تایمر خراب نیز می تواند از چرخش این نوع لباسشویی جلوگیری کند.

آب لباسشویی آبسال تخلیه نمی شود

ابتدا پیچ خوردگی یا گرفتگی در شیلنگ تخلیه یا سیستم تخلیه خانه را بررسی کنید. اگر مسیر تخلیه صاف باشد، پمپ تخلیه ممکن است خراب شده باشد یا سوئیچ فشار سطح آب خراب ممکن است میزان آب را در لباسشویی آبسال تشخیص ندهد. سوئیچ درب خراب همچنین می‌تواند از پیشروی لباسشویی به سمت چرخه تخلیه و چرخش در برخی از ماشین‌های لباسشویی جلوگیری کند. خرابی تایمر یا مشکل در موتور محرک نیز می تواند از تخلیه لباسشویی جلوگیری کند.

نمایش ارور در نمایشگر لباسشویی آبسال

اکثر لباسشویی ها از یک برد کنترل الکترونیکی استفاده می کنند که مشکلات دستگاه را تشخیص می دهد و در صورت بروز خرابی، کدی را روی صفحه کنترل نمایش می دهد. شما می‌توانید برخی از مشکلات را خودتان برطرف کنید، در حالی که در سایر خرابی‌ها معمولاً باید با تعمیرکار لباسشویی آبسال در همدان تماس بگیرید.

تماس برای تعمیر لباسشویی آبسال در همدان : 09183197543

هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در همدان

هزینه های تعمیر لباسشویی آبسال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به بررسی آن پرداخته ایم:

  • هزینه تعمیرات آبسال در همدان بستگی به نوع خرابی آن دارد، مثلا هزینه رفع نشتی آب با هزینه تعمیر نچرخیدن دیگ لباسشویی یکسان نیست.
  • عامل بعدی که در تعیین هزینه تاثیر بسیار زیادی دارد قیمت قطعات خراب می باشد.
  • هزینه نهایی توسط تعمیرکار بعد از بررسی لباسشویی شما اعلام خواهد شد.

لباسشویی آبسال یک برند قدیمی ایرانی می باشد که انواع لباسشویی را تولید می کند. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات دارید می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در همدان تماس بگیرید. همچنین تکنسین های ما آماده ارائه خدمات در محل به همشهریان عزیز می باشند.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا