مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش در همدان

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش در همدان

همدان تعمیر مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش در همدان است که با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه توانسته مشکلات اساسی بسیاری از لوازم خانگی را رفع نماید. در صورتی که لباسشویی بوش شما دچار خرابی شده است می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیر لباسشویی بوش در همدان به منزل شما اعزام شود.

تماس برای تعمیر لباسشویی بوش در همدان : 09183197543

تعمیرات لباسشویی بوش در همدان

برند بوش، یک برند آلمانی میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و به ساخت انواع لوازم برقی خانه پرداخته است. درست است که کیفیت برند بوش بالاست اما امکان دارد در طول زمان و بر اثر استفاده زیاد، دچار ایراداتی از قبیل نشتی آب، خاموش شدن، میزان لرزش و سر و صدای زیاد، گرم نشدن آب و … بشود. ما اینجاییم تا به هنگام بروز چنین مشکلاتی، در اسرع وقت به کمک شما بیاییم.

تماس برای تعمیر لباسشویی بوش در همدان : 09183197543

هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی بوش در همدان

هنگامی که یکی از لوازم اساسی منزل مانند ماشین لباسشویی خراب میشود، اولین مسئله ای که میتواند شما را نگران کند، این است که نمیدانید هزینه تعمیر آن چقدر خواهد شد. تکنسین های ما در ابتدای امر، ماشین لباسشویی شما را عیب یابی میکنند و سپس بر مبنای لوازم و قطعات مورد نیاز به شما هزینه نهایی تعمیر را اعلام میکنند. اصولا دستمزد تکنسین نیز بر اساس تعرفه اعلامی اتحادیه تعیین خواهد شد.

همدان تعمیر چه مدل هایی از ماشین لباسشویی بوش را تعمیر می کند؟

بطور کلی مدل های ماشین لباسشویی بوش، شامل موارد زیر میشوند:
سری های 2، 4، 6 و 8
از قابلیت های این مدل ها میتوان به شستشوی 4 بعدی، همچنین اتصال به خانه، عملکرد ضد لک، آی دی او اس، بهداشت پلاس، عملکرد سرعتی، عملکرد ضد نشتی آب و همچنین میزان صدای خیلی کم اشاره کرد. همه ماشین لباسشویی های بوش، درب جلو دارند و اتوماتیک هستند.

مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی بوش

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی بوش ایجاد شود و توسط تکنسین های همدان تعمیر تعمیر خواهند شد، در زیر آمده اند:

  •  گاهی مواقع، ماشین لباسشویی بوش روشن نمیشود.
  •  گاهی مواقع، از نقاط مختلف دستگاه مثل جلو، کف و یا پشت آن نشتی آب رخ میدهد.
  • ممکن است آب دستگاه تخلیه نشود.
  •  ممکن است آب در دستگاه گرم نشود.
  • گاهی مواقع آب به درون ماشین لباسشویی وارد نمیشود.
  • در برخی مواقع نیز صدا یا لرزش در ماشین لباسشویی ایجاد میشود.
  • گاهی تراز دستگاه بهم میریزد.
  • در برخی مواقع، برد الکترونیکی و یا تایمر دستگاه دچار ایراد میشود.
  • گاهی تایمر ماشین لباسشویی جلو نمیرود.
  • گاهی اوقات بعد از اتمام چرخه شستشو، لباسها خشک نمیشوند.
  • و غیره

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در همدان

همانطور که میدانید به طور کلی، پیشگیری بهتر از درمان است. اگر سرویس دوره ای ماشین لباسشویی خود را به نحو مرتب و منظم در زمان مناسب خود انجام دهید، احتمال خراب شدن ماشین لباسشویی به مقدار چشمگیری کم میشود. خدمات زیر توسط تکنسین های همدان تعمیر ارائه میشود:

  • سرویس دوره ای ماشین لباسشویی بوش را ارائه خواهند داد.
  •  کلیه قطعات مکانیکی و یا الکترونیکی ماشین لباسشویی را تعمیر خواهند کرد.
  • قطعاتی همچون المنت، شیر برقی، موتور و کلیه قطعات مربوط به آن، هیدروستات، تسمه، آبکش، لاستیک و غیره را تعویض خواهند نمود.
  •  برد الکترونیکی را تعمیر خواهند کرد و یا در صورت نیاز تعویض میکنند.
  • در مدل های قدیمی تر دستگاه، تایمر را تعمیر مینمایند.
  •  ماشین لباسشویی را جرم گیری میکنند.
  •  در صورت درخواست شما، ماشین لباسشویی بوش را نصب خواهند نمود.

تعمیر لباسشویی بوش در منزل

همانطور که میدانید به هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی، جابجا کردن و بردن آن به بیرون از منزل برای تعمیر، کاری بسیار سخت است و همچنین این کار میتواند ضرر های زیادی برای دستگاه شما داشته باشد. به همین دلیل نیز تعمیرکاران مجموعه همدان تعمیر، برای انجام خدمات تعمیرات، به منزل شما خواهند آمد.
مزایای تعمیر ماشین لباسشویی در محل، شامل موارد زیر میشود:

  • جابجا کردن ماشین لباسشویی و بردن آن به تعمیرگاه، میتواند هزینه بر باشد. هزینه هایی مثل هزینه کارگر برای جابجایی و یا کرایه اتومبیل باربری. در صورتیکه تعمیر دستگاه شما در خود محل انجام شود، این هزینه حذف میشود.
  • جلوگیری از آسیب ناشی از جابجایی و انتقال ماشین لباسشویی بوش به بیرون از خانه برای تعمیر.
  • امکان نظارت بر نحوه و کیفیت تعمیر دستگاه در این حالت وجود دارد.

انواع مشکلات رایج در ماشین لباسشویی بوش و نحوه تعمیر آن

اگر در حوزه فنی دانش دارید و میتوانید خودتان مشکل دستگاهتان را برطرف کنید با ما همراه باشید.

 ماشین لباسشویی بوش، کار نمیکند

  •  گاهی اوقات ماشین لباسشویی با صدای بلند کار میکند، که این میتواند خبر از معیوب بودن سیستم بلبرینگ بدهد. در این صورت بهتر است هم درام بیرونی و هم بلبرینگ را خریداری کرده و تعویض کنید.
  • گاهی اوقات تایمر ماشین لباسشویی عددی اشتباه را نشان میدهد. در اینصورت توجه داشته باشید که قبل از اینکه تایمر را تعویض نمایید بهتر است سایر قطعات را نیز بررسی نمایید. در صورتی که سایر قطعات سالم بودند و ایرادی نداشتند، تایمر را باید بررسی کنید. برای انجام این کار، مدار سیم کشی را با استفاده از یک مولتی متر بررسی نمایید.
  • در برخی مواقع، فیوز خراب شده است و کار نمیکند. در چنین حالتی، از یک مولتی متر کمک بگیرید و فیوز را بررسی کنید.
  • بعد از بررسی خود فیوز، بهتر است مشکلی که منجر به ایراد در فیوز شده است را نیز بررسی نمایید. این مشکلات میتوانند در سیم کشی یا موتور یا همچنین پمپ تخلیه ایجاد شده باشند.

دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد

  • امکان دارد که مشکلی در کاسه نمدی به وجود آمده باشد.
  • یا امکان دارد تسمه افتاده باشد.
  • اگر بلبرینگ خراب باشد نیز دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد.
  • خراب بودن دینام نیز میتواند منجر به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شود.

 آب از ماشین لباسشویی نشتی میکند

همانطور که میدانید پمپ تخلیه برای انجام عمل تخلیه، از شیلنگ تخلیه استفاده میکند. اگر این شیلنگ خراب شده باشد ممکن است شاهد نشتی آب در ماشین لباسشویی باشیم. همچنین اگر پمپ تخلیه شکسته باشد و یا بلبرینگ خراب شده باشد نیز نشتی آب رخ میدهد. در صورتی که علت نشتی آب مربوط به پمپ آب باشد، باید آن را تعویض نمایید.

صدای ماشین لباسشویی بوش زیاد است

در ابتدا میبایست مکان نصب ماشین لباسشویی را بررسی کنید که مطمئن شوید ماشین لباسشویی شما روی سطح صاف قرار دارد و تراز است. سپس شیلنگ تخلیه را بررسی کنید . اگر شیلنگ تخلیه دچار پارگی و پوسیدگی شده باشد، میبایست آن را تعویض نمایید. همچنین میبایست داخل ماشین لباسشویی را نگاه کنید که جسم خارجی در آن گیر نکرده باشد. چرا که یکی از علل این مشکل، همین است. گاهی اوقات نیز صدای زیاد میتواند به دلیل وجود نقص و مشکل فنی در پمپ تخلیه یا موتور و یا تسمه به وجود آمده باشد.

ماشین لباسشویی بوش لرزش زیاد دارد

اگر لباس ها را به صورت مچاله در ماشین لباسشویی بیاندازید و همچنین در حجمی بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی، لباس وارد دستگاه کنید، لرزش ماشین لباسشویی ایجاد میشود. به این طریق، کمک فنرها خراب میشوند و تعادل دستگاه به هم میریزد و در نتیجه لرزش به وجود می آید. همچنین اگر تراز ماشین لباسشویی بهم ریخته باشد نیز لرزش دستگاه زیاد میشود. همچنین تراز نبودن نیز میتواند به علت خرابی و شکستگی در پایه های دستگاه باشد.

 آب ماشین لباسشویی بوش تخلیه نمی شود

در این صورت ممکن است پمپ تخلیه و یا شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد. همچنین ممکن است به هر علتی پروانه پمپ خراب شده باشد و پروانه نچرخد. در چنین مواقعی نیز باید پمپ تخلیه را تعویض نمایید.

درب ماشین لباسشویی باز و بسته نمی شود

در چنین مواقعی، سالم بودن قفل درب را بررسی نمایید. بهتر است میکروسوئیچ درب را نیز بررسی نمایید تا مطمئن شوید که به درستی کار میکند. در صورتی که میکروسوئیچ ماشین لباسشویی خراب باشد، باید آن را تعویض نمایید. اما پیشنهاد میشود برای این کار حتما از تکنسین کمک بگیرید.
در همه مواردی که گفته شد شما میبایست از تبحر کافی برای انجام تعمیرات برخوردار باشید، چرا که کوچکترین اشتباهی میتواند ماشین لباسشویی شما را در معرض آسیب قرار دهد و همچنین هزینه تعمیرات بعدی آن را دو چندان کند. پس توصیه میشود برای بررسی مشکل و انجام تعمیرات از تکنسین های همدان تعمیر کمک بخواهید.

تماس برای تعمیر لباسشویی بوش در همدان : 09183197543

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در همدان

در صورتی که لباسشویی شما درای ضمانت نامه و گارانتی می باشد و زمان آن سپری نشده است می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی در همدان تماس بگیرید. برای این منظور می توانید با استفاده از دفترچه راهنمای همراه با لباسشویی شماره تلفن نمایندگی های بوش در همدان را بیابید. در صورتی که نیاز به تعمیر تخصصی دارید می توانید با همدان تعمیر تماس بگیرید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا